FAQ - Pitanja i odgovori


Gdje mogu pročitati uvjete kupnje?

Uvjete kupnje možete pročitati ili preuzeti na stranici - Uvjeti kupnje. Ukoliko su Vam potrebne dodatne informacije ili imate bilo kakvo pitanje, stojimo Vam uvijek na raspolaganju putem e-mail adrese ili telefonom +385 1 3750 480.


Kako mogu znati da je AVmax pouzdana trgovina?

Web trgovina AVmax uspješno posluje od 2002. godine, te svim našim korisnicima jamčimo vrhunsku uslugu. Možete pročitati komentare naših kupaca i klijenata, a koje su nam osobno napisali na stranici - Komentari na poslovanje, a ukoliko i dalje niste sigurni pozivamo Vas da nas posjetite ili kontaktirate naše prodajno osoblje.


Što ako dobijem oštećenu robu?

Ukoliko Vam je dostavljena roba oštećena ili ima skrivenu manu, istu ćemo Vam, o našem trošku, zamijeniti novom, ili izvrštiti povrat sredstava. Molimo Vas da po primitku pošiljke, robu detaljno pregledate, a o eventualnim problemima nas odmah obavijestite. Više o reklamacijama pročitajte na stranici - Reklamacije.


Može li se kupljeni proizvod zamijeniti?

Ako iz bilo kojeg razloga niste zadovoljni kupljenim proizvodom ili ste se jednostavno predomislili u svezi kupnje – robu možete vratiti u roku 14 dana i mi Vam vraćamo novac! Više o uvjetima povrata robe pročitajte na stranici - Povrat robe.


Da li se dostava dodatno naplaćuje?

Dostava je besplatna za cijelu Hrvatsku, za sve narudžbe iznad 500 kn (PDV uključen). Za narudžbe ispod 500 kn dostava se naplaćuje prema cjeniku kurirske službe, te će cijena iste biti jasno prikazana prilikom kupnje (na ponudi).


Koju dostavnu službu koristite?

Kupljenu robu dostavljamo osobno na području Zagreba, a za sva ostala mjesta najčešće koristimo Overseas Express dostavu službu. Međutim, imamo sklopljene ugovore i s ostalim službama poput HP Express, In Time i City Express. Ovisno o cjeni usluge, mjestu isporuke, hitnosti i vrijednosti pošiljke biramo prikladnu službu.


Mogu li sam organizirati dostavu?

Naravno. Ukoliko želite sami organizirati dostavu ili preuzimanje robe, molimo da to naglasite našem prodajnom osoblju, te s njima dogovorite sve detalje.


Mogu li sam preuzeti naručenu robu kod Vas?

Možete. Prilikom online kupnje odaberite opciju osobnog preuzimanja robe. Ukoliko narudžbu dogovarate telefonom, molimo da nam naglasite kako želite robu sami preuzeti. Nakon knjiženja uplate, po obavijesti našeg osoblja da je roba spremna za preuzimanje, možete ju preuzeti svakim radnim danom od 8:30-16:30.


Koliko se čeka isporuka robe, odnosno dostava?

Po knjiženju uplate, robu šaljemo isti ili najkasnije drugi dan na isporuku. Uobičajeno vrijeme isporuke je 24 sata, a za manja mjesta i otoke 48 sati. U slučaju hitnosti, moguće je organizirati i dostavu subotom. Čim pošiljka krene na isporuku, putem elektroničke pošte Vam šaljemo tracking code pomoću kojeg, u svakom trenutku možete provjeriti stanje svoje pošiljke (www.overseas.hr/Tracking).


Nudite li i uslugu montaže i spajanja opreme?

Naravno. Ovisno o Vašim zahtjevima, naše stručno osoblje rado će Vam kupljenu robu dostaviti, montirati i spojiti, ali i pokazati Vam kako ju ispravno korisiti.


Koliko se naplaćuje montaža opreme?

Svaka montaža ili spajanje sustava je specifično i individualno. Cijena ovisi o prostoriji, proizvodima koji se montiraju, specijalnim zahtjevima kupca, lokaciji, uvjetima na lokaciji i slično. Za konkretnu ponudu molimo da kontaktirate naše prodajno osoblje - Kontakt.


Gdje mogu servisirati uređaje kupljene kod Vas?

Proizvode kupljene kod nas, a koji su izvan jamstva, možete servisirati u ovlaštenim servisima. Popis servisa u hrvatskoj možete pronaći ovdje.


Što ako mi se uređaj pokvari unutar jamstvenog roka?

Molimo Vas da nas u tom slučaju što prije obavijestite. U takvim situacijama, uz predhodni dogovor s Vama, uređaj možete poslati nama ili direktno uvozniku/serviseru, kako bismo problem što prije, na Vaše zadovoljstvo otklonili.


Da li su sve cijene u Web trgovini potpuno točne?

AVmax ulaže konstantne napore kako bi sve cijene bile u potpunosti točne. Cijene se dnevno, ručno ažuriraju tako da će u najvećem broju slučaja biti točne, ali je moguća ljudska pogreška pri unosu. Iskazane cijene na web stranicama vezane su za tečaj EUR i USD, te podložne dnevnim promjenama. Ukoliko Vam cijena u ponudi ne odgovara, niste je dužni platiti, i u svakom trenutku možete odustati od kupnje. Za provjeru cijene određenog proizvoda, možete nam se uvijek obratiti telefonom (01/37 50 480) ili mailom ().


Da li su svi proizvodi u Web trgovini uvijek raspoloživi?

Većina proizvoda u Web trgovini je raspoloživa, a oni proizvodi koji nisu trenutno raspoloživi, dobavljivi su u kratkom roku. Za provjeru raspoloživosti konkretnog proizvoda, za koji ste zainteresirani, molimo da nam pošaljete upit mailom () ili nas nazovete telefonom (01/37 50 480).


Mogu li se proizvodi vidjeti prije kupnje kod Vas?

Iako je AVmax isključivo online trgovina, uz predhodni dogovor s našim prodajnim osobljem, moguće je organizirati prezentaciju, odnosno pokazati Vam većinu asortimana.


Koji su načini plaćanja?

Ponudu možete uplatiti virmanski (gotovinskom uplatom na naš račun), kartično online Mastercardom, Visom, Diners jednokratno ili AMEX karticom do 6 rata ili kreditno. Detalje o načinima plaćanja pročitajte na stranici - Načini plaćanja.


Koliko je vremena potrebno da uplata bude proknjižena?

Ukoliko je plaćanje virmansko putem RBA banke, potvrdu uplate zaprimamo trenutno. Ukoliko je uplata učinjena prije 12h, potvrde od ostalih banaka zaprimamo isti dan. U slučaju online plaćanja (PayWay) nalog je automatski zaprimljen. Kod isporuke robe autoriziramo nalog za plaćanje.


Da li je online plaćanje sigurno?

Online plaćanje karticama se vrši na službenom serveru tvrtke T-com (PayWay). Podatke sa kartica ne čuvamo niti im imamo pristup. Za sigurnost vaših podataka odabrali smo renomiranog davatelja usluge kao jamstvo za Vašu sigurnu kupnju.


Što ako ispunim online ponudu/napravim narudžbu u Web trgovini i platim, a Vi nemate taj proizvod?

Po primitku Vaše online ponude/narudžbe, naše prodajno osoblje će Vas kontaktirati mailom ili telefonom u najkraćem vremenu, te Vas obavijestiti o statusu narudžbe. Ukoliko u tom trenutku traženi proizvod nije raspoloživ, mi ćemo ga za Vas naručiti, međutim, ako Vam neodgovara rok isporuke, u svakom trenutku možete odustati od kupnje, a uplaćena sredstva ćemo Vam vratiti na Vaš račun.


Ispunio sam online ponudu/napravio narudžbu telefonom i platio proizvod te odabrao osobno preuzimanje na Vašoj lokaciji. Mogu li odmah doći po proizvod?

Po primitku Vaše narudžbe i/ili uplate, naše prodajno osoblje će Vas ubrzo kontaktirati telefonom ili mailom, vezano za status Vaše narudžbe, te Vam reći kada će roba biti spremna za preuzimanje. Najčešće će roba biti spremna za preuzimanje nekoliko sati nakon što je uplata proknjižena. U rijetkim slučajevima, kada roba nije na našem skladištu, već na skladištu uvoznika, biti će spremna za preuzimanje najkasnije 24 sata odkada je uplata proknjižena, o čemu će Vas naše prodajno osoblje unaprijed obavijestiti. Za sve dodatne informacije uvijek nas možete kontaktirati mailom () ili nas nazvati telefonom (01/37 50 480).


Proizvod mi treba hitno, mogu li doći po plaćenu robu odmah po uplati?

Nažalost, nismo u mogućnosti izdavati robu prije nego je Vaša uplata proknjižena. Kako se trudimo svim našim kupcima ponuditi vrhunsku uslugu, možemo Vam izaći u sustret u situacijama kada je to potrebno, stoga Vas molimo da u tom slučaju kontaktirate naše prodajno osoblje.


Što ako nisam siguran koji proizvod točno odabrati?

Zato smo mi tu! Naše stručno, educirano osoblje s više od 12 godina iskustva u radu s AV opremom stoji Vam uvijek na raspolaganju za pomoć pri odabiru. Slobodno nas kontaktirajte i rado ćemo Vam pomoći!


Koje je radno vrijeme web trgovine?

Radno vrijeme našeg ureda je od ponedjeljka do petka, od 8:30 do 16:30, a web trgovina je otvorena za sve upite i narudžbe 0-24 sata, svakim danom, 7 dana u tjednu.


Mogu li određeni proizvod poslati nekome direktno kao poklon?

Nema problema! Vaš poklon šaljemo direktno osobi kojoj je namjenjen, a po Vašoj želji, proizvod besplatno pakiramo u ukrasni papir, te Vam nudimo i mogućnost pisanja Vaše osobne poruke koja će biti priložena uz poklon. Prilikom online narudžbe ili narudžbe telefonom, naglasite našem prodajnom osoblju da se radi o poklonu, te iznesite svoje želje i zahtjeve. U tom slučaju, račun šaljemo na Vašu adresu, a ne na adresu primatelja paketa.


Mogu li dobiti R1 račun?

Naravno! Prilikom online narudžbe, molimo Vas da upišete podatke tvrtke (naziv tvrtke, adresa, OIB) na koju će glasiti račun. Ukoliko narudžbu radite telefonom, molimo Vas da našem prodajnom osoblju kažete na koga želite da glasi ponuda i račun.


Kako mogu znati da li ste mi poslali naručenu robu?

Uvijek možete kontaktirati naše prodajno osoblje telefonom (01/37 50 480) ili mailom (). Međutim, čim pošiljka krene na isporuku, putem elektroničke pošte Vam šaljemo tracking code pomoću kojeg, u svakom trenutku možete provjeriti stanje svoje pošiljke (www.overseas.hr/Tracking). Ako roba ne stigne u očekivanom periodu (1-2 radnih dana), pošaljite nam email na prodaja@avmax.hr kako bi poduzeli potrebne mjere. Za narudžbe na otoke dostava u pravilu traje nešto duže (3-5 radnih dana).


Kako mogu dobiti više informacija o Vašim proizvodima i uslugama?

Naše ljubazno prodajno osoblje stoji Vam na raspolaganju u svakom trenutku. Možete nas kontaktirati telefonom (01/37 50 480) ili mailom () za sve nedoumice prilikom kupnje ili potrebne dodatne informacije uz proizvode ili usluge.


Jesu li sve informacije objavljene u AVmax Web trgovini u potpunosti točne?

Ulažemo maksimalne napore u održavanju informacija na stranicama web trgovine. Ipak, ne možemo jamčiti stopostotnu točnost svih prikazanih informacija o proizvodima i uslugama - u izuzetnim slučajevima su moguća odstupanja stvarnih podataka i podataka dostupnih na web stranicama. U slučaju bilo kakve promjene vezane uz naručeni proizvod, obvezujemo se revidirati narudžbu i kontaktirati kupca. Isto tako, fotografije proizvoda , specifikacije i opisi proizvoda ne moraju uvijek biti točni, jer se unose ručno i moguća je ljudska pogreška, te ih treba shvatiti samo kao informativnu ilustraciju.


Jesu li moji privatni podaci koje ostavljam na Vašoj web stranici zaštićeni?

Obvezujemo se pružati zaštitu osobnim podacima kupaca, na način da prikupljamo samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza, informiramo kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.

Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi naši djelatnici i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.  

 

Svim našim kupcima i klijentima jamčimo vrhunsku uslugu, stoga Vas molimo da nas kontaktirate u svezi bilo kakvih pitanja, nedoumica ili dodatnih informacija, telefonom (01/37 50 480) ili putem elektroničke pošte na adresu prodaja@avmax.hr. Stojimo Vam uvijek na raspolaganju!