Universal UMG: Prodaja digitalnih izdanja u 2009. porasla za 8.4%

15. ožujka 2010., pregleda: 155, komentara 0, Ocjena (2) korisnika:

Najveća svjetska glazbena tvrtka, UMG, dio velikog francuskog diva Vivendi, bilježi konstantan i naizgled nezaustavljivi pad prodaje fizičkih nosača zvuka (CD-a). Time potvrđuje sve veću krizu glazbene industrije ugrožene mogućnostima koje nudi internet. Prodaja CD-a u 2009. godini prema njihovom izvještaju pala je za 6,2% u odnosu na 2008. Ipak, ohrabrujuća činjenica za kompletnu glazbenu industriju leži u podatku UMG-a o 8,4% porastu prodaje digitalnih izdanja, a koja potvrđuje teoriju kako budućnost glazbene industrije leži upravo u digitalnim izdanjima.

UMG je najavio svoju daljnju potporu i ulaganje u digitalne inovacije, ističući primjerice Spotify iPhone aplikacije te prisutnost MusicStationa na Android Marketu. Universal je također i većinski vlasnik glazbenog servisa VEVO, pokrenutog 8. prosinca 2009. u suradnji sa Googleom i Sonyjem, a koja je u istom mjesecu privukla 35,4 milijuna posjetitelja. Time je VEVO postao najposjećeniji glazbeni servis prestigavši do tada vodeći  MySpace za više od 2 milijuna posjeta. Kako bi bolje razumjeli ovaj porast treba naglasiti da je 92% posjeta došlo upravo od Googlea, točnije YouTube servisa koji je postavio VEVO kanal.

Tagovi - universal - umg - digital

Komentiraj Komentari

Ukupno 0 komentara

Ime:
Ocjena:
Tekst: