Zašto je Sony toliko opsjednut sa 3D-om?

14. siječnja 2011., pregleda: 186, komentara 0, Ocjena (2) korisnika:

Sony je imao jednu od najimpresivnijih ponuda 3D uređaja i spravica na CESu 2011. Televizija, fotoaparati, video kamere, pa čak i futuristička kaciga-LCD zaslon su koristili (stereo) 3D tehnologiju. Za audio/video proizvođače je logično da predstave proizvode koji imaju nove mogućnosti, a 3D je nedvojbeno sljedeće bojno polje u vizualnoj tehnologiji, ali Sony, više od bilo kojeg drugog proizvođača, ulaže napora u promicanje 3D svijeta.


Za razliku od konkurenata, Sony ne samo da proizvodi 3D elektroniku, nego što je još važnije, proizvodi i prodaje 3D sadržaj koji se prikazuje na tim ekranima. A 3D je "mana" za proizvođače sadržaja kao što je Sony. S 3D kino bruto maržama koje mogu biti dva puta veća od "običnog 2D" sadržaja, od 3D tehnologije se očekuje da poveća profit "kućne" zabava, moguće u značajnom postotku. 3D filmove je teže proizvesti, ali očito nisu dvostruko skuplji za napraviti, a studiji su vrlo brzo naučili kako snimiti film za suptilan 3D sadržaj. Prošla je "pop out" faza, a budući da 3D služi priči kao dodana vrijednost, postoji dobra šansa da će korisnici takav sadržaj platiti više.

Ali čak i sa većim doživljajem, priču može biti teško progurati tijekom teške ekonomske krize. Iskustvo trenutno jednostavno nije dovoljno uvjerljivo za potrošače da bi masovno kupili / nadogradili uređaje, kao što su učinili sa zaslonima velikih formata i HD-om. Umjesto toga, mnogi radije čekaju da cijene konačno padnu, i okoriste se 3D-om, bez plaćanja velike nadoknade.

Tu je i pitanje naočala. U 2010, većina sustava koriste aktivne LCD naočale koje su skupe (700 kn par) i uglavnom nespojive s jednog sustava na drugi. 2011 će vidjeti povratak pasivnih naočala koje su znatno jeftinije (70-tak kn). One će pak raditi s drugim sistemima pa i u kinu.

Tako Sony ima dvostruku priliku, koju Samsung ili LG neće (vjerojatno) nikad imati: mogu dobro zaraditi prodajom uređaja (TV, prijenosni reproduktori, fotoaparat, kamera ...) i sadržaja. Ovo potonje je najvažniji dio, jer ljudi neprestano konzumiraju sadržaj, dok televizor kupuju samo svakih 5 do 8 godina. No, prije nego što Sony može prodati3D sadržaj, mora napraviti 3D tako uvjerljiv da se na kraju odlučite za kupnju. Zato svaki aspekt vizualnog života mora biti u 3Du - to je razlog zašto je Sony toliko opsjednut sa 3D-om. Tvrtka jednostavno ne može čekati da se odlučite za kupnju. Ako niste zainteresirani za 3D filmove, možda vas interesiraju 3D fotografije, ili 3D kućni filmovi.

Ali jeste li spremni za 3D? Kada će te se pridružiti 3D zajednici (ako uopće)? Što Sony treba učiniti kako bi vas uvjerili? Ostavite komentar i recite nam što mislite.
recite nam što mislite.

Komentiraj Komentari

Ukupno 0 komentara

Ime:
Ocjena:
Tekst: